niedziela, 7 września 2014

Liebster Awards

Zostałam nominowana do Liebster Blog Awards przez Emily Lilianne (dobrze napisałam?) stąd za co bardzo, bardzo, bardzo dziękuję :) Nie spodziewałam się tego, po prologu?... Cuda jak widać się zdarzają, a ja szczerzę się do telefonu, więc raz jeszcze dziękuję.
Ale, ale! Co to jest LBA, zapytacie?
***
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
***
Pytania są zaskakująco normalne, brak różowych kucyków, tęcz itp. Zaskakująco miłe :D
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
Pierwsze opowiadanie napisałam w wieku pięciu lat, nazywało się ,,Ania na gżybach", włączając w to błąd ortograficzny. Orłem nie byłam, ale wtedy wydawało mi się to takie dojrzałe - całe pół strony w Wordzie! :)
2. Jakie masz zainteresowania?
Moje zainteresowania to bardzo szerokie pojęcie. Lubię czytać książki, pływać, no i historię :D Serio, taką lekcję ;) No i może kilka innych rzeczy, np. słuchać muzyki, grać na gitarze...
3. Gdyby cały świat w jednym momencie ciebie słuchał – co byś powiedział/a?
Żeby ustały wszelkie konflikty między państwami. I w przyszłości między planetami. A później galaktykami. I wszechświatami... wiemy o co chodzi. Pokój forewa!
4. Ulubiona książka?
A co byś odpowiedziała, gdybym zapytała cię, które dziecko kochasz mocniej? Ale faworytami zdecydowanie są całe ,,Tunele", ,,Szukając Alaski" i ,,Zapałka na zakręcie".
5. Jaką jedną nadprzyrodzoną moc byś wybrał/a?
Nie są mi potrzebne nadprzyro... a, nie. Wybrałabym moc nawracania ludzi na bezkonfliktową drogę życia, jeśli tak można :)
6. W jakim ze światów (np. Narnia, Panem) chciał(a)byś żyć?
Jest mi dobrze tu, gdzie jestem. A jeśli już, to życie z mugolami w czasach HP.
7. Ulubiona potrawa?
Powtarza się sytuacja z pytania nr. 4... no, cóż. Lubię... carbonarę, aczkolwiek nieczęsto jest dobrze zrobiona i smaczna ;)
8. Jak widzisz siebie za 10 lat?
Studia... imprezy, wieczne zmęczenie, no i oczywiście pełnia szczęścia, odlotowe zielone włosy i czarne pazurki :D
9. Co sprawia ci największą przyjemność?
Spanie. Nie, no dobra, pisanie i czytanie jednocześnie + słuchanie muzyki.
10. Na co poświęcasz najwięcej czasu w ciągu dnia?
Nauka. Kuję, ile wlezie, bo później liceum, a potem studia...
11. Gdybyś mogła raz cofnąć czas – jak byś to wykorzystał/a?
Raz cofnąć czas, powiadasz? ,,Moje idee to gwiazdy, których nie potrafię ułożyć w konstelacje". Nie wiem.
Chociaż nie, wiem. Wiem. Powiedziałabym dziadkowi, żeby poszedł zrobić sobie prześwietlenie...

Teraz moje pytania:

1. Twoja ulubiona pora roku?
2. Jeśli możesz przenieść do naszego świata jednego bohatera literackiego - kto by to był?
3. Masz jakieś zwierzę?
4. Twój ulubiony kolor i dlaczego?
5. Piosenka na dzisiaj?
6. Co sądzisz o konflikcie Rosja-Ukraina (tak, polityk ze mnie, że ho ho!)?
7. Gdzie chciałabyś mieszkać?
8. Twoje NAJWIĘKSZE marzenie?
9. Czego się boisz najbardziej?
10. Czy gdybyś mogła/mógł pojechać ekspresem do Hogwartu, skorzystał/a byś?
11. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Sama nominuję:
http://grobowiec-nieoficjalnablog.blogspot.com/
http://cena-ostatniego-piasku.blogspot.com/
http://trybuci-dystryktu-
czwartego.blogspot.com/
http://wierzysz-w-duchy.blogspot.com/
Raz jeszcze dziękuję za nominację :)

4 komentarze:

  1. Nie ma za co, prolog bardzo mi się podobał, mimo tego, że był dość krótki. Ciekawie odpowiadasz i wydajesz się ciekawą osobą, zapewne będę tutaj wpadać! Ps. kocham "Igrzyska".
    Pozdrawiam,
    kiedy-wroce.blog.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że pomimo długości nie zakrawającej na oklaski komuś się spodobał :)
      Naprawdę myślisz, że jestem ,,ciekawa"? Nie wydaje mi się ;)

      Usuń
    2. Naprawdę :) Ps. u mnie nowy rozdział, zapraszam.
      kiedy-wroce

      Usuń
  2. Hey mam pytanko, u mła na blogu napisałaś że mnie nominujesz ale tu nie.zostałem wymieniony ... Więc mam taką pustkę w głowie ...

    OdpowiedzUsuń