piątek, 3 października 2014

Tematyczny Piątek n.o. 1

Tu Spectrum, jest ktoś?
Nadajemy?
Nie?
Aaa, jesteście ale chcecie mnie ignorować?
Niech będzie.

Zgodnie z obietnicą, tematyczny piątunio! Na ten tydzień wybrałam najprostrzy temat, jaki wpadł mi do głowy - FILMY I SERIALE. No bo kto nie lubi mieć swojej filmoteki, własnych ulubionych filmów?
No cóż... nie ja :)

1. Iluzjonista
Obejrzałam dzisiaj rano początek, zachłysnęłam się jogurcikiem czekoladowym i nakaszlałam na pościel, a wszystko przez zaje... to znaczy genialny początek filmu. Pokochałam gościa od początku, wszystkich, film, reżysera, scenarzystów, dosłownie wszystkich, którzy jakkolwiek przyczynili się do tworzenia tego, nawet, jeśli ograniczyło się to do machnięcia palcem ;) Ale serio, bardzo super idealnie cudowny.
2. Dr. House
Pozwalam kwiczeć i ryczeć:
Hugh Laurie jest genialnym aktorem, przystojnym i jeszcze pasuje do House'a
Ogarnięty?
A teraz?
Odczekajmy pięć minut...
Dobra, już.
Kontynuując, wielbię go całym sercem, szipuję co się da, fangerlem na całego i wrzeszczałam jak opętana w... piątym sezonie? Tak chyba tak, na początku i na końcu. Jeden wielki kłębek kwików.
3. Kingsajz
Sposób na cenzurę? Naga Kasia Figura, hordy krasnoludków, końcówka jak z Matrixa... ale my mieliśmy to pierwsi :D
4. Seksmisja
Oglądali to wszyscy, a jeśli nie, to musicie obejrzeć.
Po co?
,,Kierunek wschód! Tam MUSI być jakaś cywilizacja!" :)
5. Sami swoi
Znamy historię? Nie? Poznajcie Kargulów, najlepszych sąsiadów, jakich można mieć. I nie, nie jest to coś w rodzaju kiepskich. Ten film jest pełnometrażowy, komedią jest, i o niebo lepszy.
6. Czarownica
Polecam dziewczynom ze względu na Divala, hektolitry wylanych łez (chociaż ja ryczałam na reklamie Sagi, lisek potwierdzi) i moja MALEFICENTA <3 Chyba kogoś tak nazwę. Coś się wymyśli :3
7. Sąsiedzi
Milion trylion kilkuminutowych filmów. Tak śmieszne, że brak słów :)

Na dzisiaj koniec, napiszcie w komentarzach, czy wam się podoba i trochę w tym temacie o was - lubię znać ludzi :)

4 komentarze:

  1. Dr House jest cudowny, główny aktor zresztą też. Po prostu LOVE.
    Seksmisja to już inny temat, ale słowem: dobra stara polska komedia:) Klasyka, to trzeba znać i obejrzeć

    Pozdrawiam i zapraszam. (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
  2. No hous jest the best. Ale reszta to takie hmmm nie mój styl ... Jeszcze cudowne jest CSI i Zaklinaczka duchów *-*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps u mła nowy http://igrzyskakochamiszanuje.blogspot.com/

      Usuń
  3. Kotku, nie ma Cię u mnie ;-; Serce Lily cierpi ;-;
    Tamten nie przeczytany, właśnie dodałam nowy...
    Czyżbyśmy się od siebie oddalały? :(
    Smutna Lily w kałuży łez

    OdpowiedzUsuń